• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • HARI INI....ESOK...LUSA...

    July 27, 2011
    Hari ini semua kerja aku telah selesai dan tunggu untuk dihantar.Sehari aku membuat kerja itu,akhirnya siap juga.Aku buat kerja itu dengan penuh bersabar ,ikhlas dan pelbagai ragam aku buat...seperti mendengar lagu,ketawa,menangis dan so on...

    Aku terfikir seandainya aku tidak buat kerja ini pasti lecturer akan tanya pada aku..Apa harus aku jawab...Tipu ?????NO...NO....NO...!!!!Aku akan berasa bersalah pada lecturer. Seronok juga ketika buat kerja sambil mendengar lagu favourite kiteee.....


    1 comments:

    1. Dz said...:

      salam..
      alhamdulillah.. keep up the gud work dear..!


      b4 tu nk gtau, ni kak azie tau. uitm smrahan a.k.a pembuat air teh yg sedap! hahah~

    Post a Comment