• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • ZAMAN PERSEKOLAHAN AKU DAHULUUUUUUU....

    January 29, 2011





    aku sgt gembira kerana dapat kawan seperti mereka....Shirley ,Adriana ,Effie, tonia , lai chee boon dan banyak lagi....masa d zaman persekolahan kami sering kuar sama ke mana saja...ke tandas,kantin ,library,pejabat,bilik seni dan kecuali lai jer...dia kan lelaki xkan nk ikut kami g tandas gak....oh noooooo!!!!

    jika kami ada masalah kami akan share bersama dan menangis bersama...sentiasa saling menolong bha...di kelas kami duduk xjauh ...sentiasa dekat n time exam saya dan shirley sentiasa sama...GROUP MUET kami sentiasa bersama...aku xkan lupa jasa mereka...

    Tamat exam n tamat persekolahan kami berpisah tapi hubungan kami xkan hilang macam 2 jer...saling berhubung dan jumpa maybe susah tapi kami akan tgu time cuti utk berjumpa..aku sangat merindui mereka...apa boleh buat kami terpaksa berpisah kerana ingin meneruskan pengajian ke tempat laen..

    Makin cepat berlalu,akhirnya kami berjaya juga....semoga kita berjaya...dan dalam career,,

    0 comments:

    Post a Comment